İhracata ‘Junioshow Damgası
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün üretim üssü Bursada sektörün en önemli buluşmalarından Junioshow Fuarı sona erdi. Yaklaşık 55 ülkeden binden fazla yabancı alıcının firmalarla buluştuğu fuarı, 4 günde 12 bine yakın iş profesyoneli ziyaret etti.

Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün üretim üssü Bursada sektörün en önemli buluşmalarından Junioshow Fuarı sona erdi. Yaklaşık 55 ülkeden binden fazla yabancı alıcının firmalarla buluştuğu fuarı, 4 günde 12 bine yakın iş profesyoneli ziyaret etti.
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ve TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş. işbirliğiyle, Bebe Çocuk Konfeksiyonu Sanayici ve İşadamları Derneği (BEKSİAD) destekleriyle hazırlanan, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbinin attığı Junioshow Fuarı sektöre güç katmaya devam ediyor. 4-7 Temmuz tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayan fuarda 0-12 yaş arası bebe ve çocuk hazır giyimi sonbahar-kış kreasyonları sergilendi. Fuara, BTSOnun Ticari Safari Projesi ve TÜYAPın girişimleriyle 55 ülkeden bindenn fazla yabancı alıcı geldi.
Bebe çocuk konfeksiyonu sektöründe Türkiyenin başkenti konumundaki Bursada sektör temsilcileri, Junioshow Fuarı ile dünyaya açılmaya devam etti. Fuara Kanadadan Ganaya, Rusyadan İngiltereye, Kazakistandan Cezayire kadar birçok farklı ülkeden, uluslararası alanda marka değeri yüksek firmalar katılım sağladı. 4 gün boyunca yoğun iş görüşmelerinin yapıldığı fuar ile Bursalı sektör temsilcileri, 2018 yılının ikinci yarısına moralli başladı. Fuara, yurt dışından alıcıların yanı sıra yurt içinden 45e yakın şehirden de iş profesyoneli geldi.
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektöründe Bursanın marka bir kent olduğunu belirterek, Ekonomi Bakanlığının destekleriyle yürütülen Ur-Ge projeleriyle sektörün kabuğunu kırarak, çıtasını yükselttiğini vurguladı. Bursa ekonomisinin ihracatına büyük katkı sağlayan bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün her geçen yıl dış ticaret hacmini artırdığını ifade eden Burkay, “2016 yılında Ur-Ge firmalarımızın yüzde 116lık artışı, sektörün ihracat noktasındaki kararını ortaya koyuyor. 2017 yılında sektör Bursa ölçeğinde yüzde 7.1 ihracat artışa gerçekleştirirken, BTSOnun Ur-Ge üyesi firmalarımızın ihracat artışı yüzde 40un üzerinde oldu. Bu performans, firmalarımızın ihracat iştahını bizlere gösteriyor” dedi
Bursanın bebe ve çocuk konfeksiyonu sektöründe büyük bir potansiyele sahip olduğunu kaydeden Başkan Burkay, özellikle Junioshow Fuarının sektörün dünyaya açılmasına büyük katkı sağladığını vurguladı. Fuarın sadece Bursa ve Türkiyede değil, dünya tarafından kabul edilen bir organizasyon haline geldiğini belirten Burkay, “Bu başarının arkasında bu projelere sahip çıkan sektör temsilcilerinin katkısı çok büyük. Katma değerli ve tasarım odaklı üretimleriyle marka olan Bursalı firmalarımız, Ur-Ge projeleriyle rekabetçiliğini güçlendirmenin yanı sıra yurt dışı programlarıyla küresel arenada bir oyuncu haline geldi. Sektörümüzden gelen talep doğrultusunda yılda iki kez düzenlediğimiz fuarın meyvelerini önümüzdeki yıllarda da toplamaya devam edeceğiz. BTSO olarak sektörümüzün ihracat odaklı büyümesine yeni organizasyonlarla öncülük etmeyi sürdüreceğiz diye konuştu.
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ve TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş. işbirliğiyle, Bebe Çocuk Konfeksiyonu Sanayici ve İşadamları Derneği (BEKSİAD) destekleriyle hazırlanan, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kalbinin attığı Junioshow Fuarı sektöre güç katmaya devam ediyor. 4-7 Temmuz tarihleri arasında ziyaretçilerini ağırlayan fuarda 0-12 yaş arası bebe ve çocuk hazır giyimi sonbahar-kış kreasyonları sergilendi. Fuara, BTSOnun Ticari Safari Projesi ve TÜYAPın girişimleriyle 55 ülkeden bindenn fazla yabancı alıcı geldi.
Bebe çocuk konfeksiyonu sektöründe Türkiyenin başkenti konumundaki Bursada sektör temsilcileri, Junioshow Fuarı ile dünyaya açılmaya devam etti. Fuara Kanadadan Ganaya, Rusyadan İngiltereye, Kazakistandan Cezayire kadar birçok farklı ülkeden, uluslararası alanda marka değeri yüksek firmalar katılım sağladı. 4 gün boyunca yoğun iş görüşmelerinin yapıldığı fuar ile Bursalı sektör temsilcileri, 2018 yılının ikinci yarısına moralli başladı. Fuara, yurt dışından alıcıların yanı sıra yurt içinden 45e yakın şehirden de iş profesyoneli geldi.
BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, bebe ve çocuk konfeksiyonu sektöründe Bursanın marka bir kent olduğunu belirterek, Ekonomi Bakanlığının destekleriyle yürütülen Ur-Ge projeleriyle sektörün kabuğunu kırarak, çıtasını yükselttiğini vurguladı. Bursa ekonomisinin ihracatına büyük katkı sağlayan bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün her geçen yıl dış ticaret hacmini artırdığını ifade eden Burkay, “2016 yılında Ur-Ge firmalarımızın yüzde 116lık artışı, sektörün ihracat noktasındaki kararını ortaya koyuyor. 2017 yılında sektör Bursa ölçeğinde yüzde 7.1 ihracat artışa gerçekleştirirken, BTSOnun Ur-Ge üyesi firmalarımızın ihracat artışı yüzde 40un üzerinde oldu. Bu performans, firmalarımızın ihracat iştahını bizlere gösteriyor” dedi
Bursanın bebe ve çocuk konfeksiyonu sektöründe büyük bir potansiyele sahip olduğunu kaydeden Başkan Burkay, özellikle Junioshow Fuarının sektörün dünyaya açılmasına büyük katkı sağladığını vurguladı. Fuarın sadece Bursa ve Türkiyede değil, dünya tarafından kabul edilen bir organizasyon haline geldiğini belirten Burkay, “Bu başarının arkasında bu projelere sahip çıkan sektör temsilcilerinin katkısı çok büyük. Katma değerli ve tasarım odaklı üretimleriyle marka olan Bursalı firmalarımız, Ur-Ge projeleriyle rekabetçiliğini güçlendirmenin yanı sıra yurt dışı programlarıyla küresel arenada bir oyuncu haline geldi. Sektörümüzden gelen talep doğrultusunda yılda iki kez düzenlediğimiz fuarın meyvelerini önümüzdeki yıllarda da toplamaya devam edeceğiz. BTSO olarak sektörümüzün ihracat odaklı büyümesine yeni organizasyonlarla öncülük etmeyi sürdüreceğiz diye konuştu.
SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!