İnoksan Çağrı Merkezi Üçüncü Yılını Kutluyor

Endüstriyel mutfak sektörünün öncü firmalarından İnoksan, hayata geçirdiği profesyonel çağrı merkezi projesiyle müşteri memnuniyetini üst seviyede tutuyor.

Haber Merkezi
Endüstriyel mutfak sektörünün öncü firmalarından İnoksan, hayata geçirdiği profesyonel çağrı merkezi projesiyle müşteri memnuniyetini üst seviyede tutuyor.Endüstriyel mutfak sektöründe yeniliklerin öncüsü İnoksanın üçüncü yaşına giren Çağrı Merkezinde ayda ortalama 4 bin çağrı yanıtlanıyor. Ağustos 2015de kurulan profesyonel çağrı merkezi sayesinde İnoksan, müşterileriyle arasındaki iletişimi, tek bir merkezden, düzenli ve sürekli bir şekilde yürütüyor.Kurulduğu günden bu yana 64 bin 345 çağrı yanıtlayan İnoksan Çağrı Merkezi, satış, satış sonrası servis desteği, ürün bilgisi, lojistik ve ilgili tüm konularda destek veriyor.2018de 37 bin çağrı hedefleniyorEn yoğun çağrı alınan saatlerin 10.00-12.00 ve 14.00-15.00 olarak belirtildiği İnoksanın profesyonel çağrı merkezi ekibi 2018 yılında toplam 37 bin çağrı cevaplamayı hedefliyor. Yurt dışından erişimin de açık olduğu İnoksan Çağrı Merkezine yurt içi ve yurt dışından haftanın 7 günü boyunca 08.00-20.00 saatleri arasında ulaşılabiliyor.