Defacto Yurtdışındaki 150Nci Mağazasını Malezyada Açtı

Ulaşılabilir modada dünya markası olma stratejisi doğrultusunda yatırımlarını sürdüren DeFactonun yurtdışındaki 150inci mağazası Malezyada hizmete açıldı.

Haber Merkezi
Ulaşılabilir modada dünya markası olma stratejisi doğrultusunda yatırımlarını sürdüren DeFactonun yurtdışındaki 150inci mağazası Malezyada hizmete açıldı.Türkiye hazır giyim ve moda sektörünün lider markaları arasında yer alan DeFacto, büyüme stratejileri doğrultusunda dünyanın farklı ülkelerinde yeni mağaza yatırımlara devam ediyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, özellikle ulaşılabilir modada global bir marka olmayı hedefleyen DeFactonun yurtdışındaki 150nci mağazası Malezyada hizmete açıldı. Ocak-Ağustos dönemine Afganistan, Moldova, Malezya ve Ukrayna gibi yeni pazarlara giren şirketin faaliyet gösterdiği ülke sayısı Türkiye ile birlikte toplam 26ya yükseldi.Tüm ihtiyaçlar aynı mağazadaHemen her sektörde globalleşmenin büyümenin doğal bir parçası haline geldiğini belirten DeFacto CEOsu İhsan Ateş, “Mart ayında Malezyada açılan ilk mağazamız müşterilerimizin yoğun ilgisiyle karşılaştı. Şimdi de ikinci mağazamızı açmanın gururunu yaşıyoruz. Yeni mağazamız, Kuala Lumpur şehrinde bulunan Puchong Mallda bin 130 metrekarelik alana sahip. Kadın, erkek ve çocuk gibi her yaş grubu tüketicilerimizin, giyim, aksesuar ve kozmetik ile ilgili tüm ihtiyaçlarını aynı anda tek bir mağazamızdan karşılayabiliyoruz. Amacımız, ürün çeşitliliği sağlayarak tüm kategorilerde müşterilerimizi memnun etmek. Malezyadaki mağazalarımız Uzak Doğu pazarıyla ilgili büyüme hedeflerimiz konusunda bize önemli avantajlar sağlayacaktır” dedi.Her yıl ortalama 100ün üzerinde yeni mağaza açma hedefiAteş, sözlerine şöyle devam etti: “Türkiyede kanıtlanmış başarılı iş modelimizi 2012 yılında yurtdışına taşıyarak iki ülkede başlattığımız operasyonlarımızı 150 mağazaya yükseltmeyi başardık. Bugün itibariyle yurtiçi ve yurtdışında toplam 450den fazla mağazamız bulunuyor. Dünyanın farklı noktalarındaki fırsatları değerlendirerek yurtdışı operasyonlarımızı genişletmeyi planlıyoruz. Önümüzdeki üç yıl boyunca yurtiçinde ve yurtdışında her yıl ortalama 100ün üzerinde yeni mağaza açmayı hedefliyoruz.”