Saü Sosyal Medyada İlk 100De

Sakarya Üniversitesi, sosyal medya marka endeksi SocialBrandsın yayımladığı BoomSocial Ekim ayı endeksinde en başarılı 100 marka arasına girdi.

Saü Sosyal Medyada İlk 100De
  • 13 Ekim 2018, Cumartesi 16:13
Sakarya Üniversitesi, sosyal medya marka endeksi SocialBrandsın yayımladığı BoomSocial Ekim ayı endeksinde en başarılı 100 marka arasına girdi.
Sakarya Üniversitesi sosyal medya hesapları SAÜ İletişim Koordinatörlüğü tarafından yönetiliyor. SAÜnün çok yönlü iletişim stratejisi çerçevesinde sosyal medyanın birçok aracı kullanılıyor. Üniversite hedef kitlesinin yaygın olarak kullandığı facebook, twitter ve instagram başta olmak üzere birçok araçtan etkin bir şekilde faydalanılıyor.
Sosyal medya marka endeksi SocialBrands, 31 bin 178 hesabı ve 1 milyon 424 bin 659 iletiyi inceleyerek Eylül ayının en başarılı markalarını belirledi. Sakarya Üniversitesi, farklı sektörlerden yüzlerce ünlü markanın yer aldığı TOP100 listesinde 77nci sıraya yerleşti. Listeye devlet üniversitelerinden 9 üniversite girebildi. Sakarya Üniversitesi Hacettepe, Anadolu, Boğaziçi, İTÜ ve ODTÜnün ardından 6. sırada yer aldı. Ankara, Akdeniz ve İstanbul Üniversitesi, en iyi 100 marka arasına giren diğer devlet üniversiteleri oldu. Sosyal medyayı en etkin kullanan üniversitelerden birisi olan Sakarya Üniversitesi, “Tüm Sektörler” kategorisinde Twitter sıralamasında ise 45inci sırada yer aldı.
Instagram ve Twitterda ilk 10da
Sakarya Üniversitesi, “Eğitim/Üniversiteler” kategorisinde popüler video ve fotoğraf paylaşım uygulaması Instagram sıralamasında 28 bine yakın takipçi sayısı ve 27 bine yakın etkileşim sayısı ile 71 üniversite arasında 6ncı sırada yer alarak birçok üniversiteyi geride bıraktı. Twitter sıralamasında ise 124 üniversite arasında 9uncu sırada yer alan Sakarya Üniversitesi, 75 bine yakın takipçi sayısı ve 3 binden fazla etkileşim sayısı ile bu konudaki başarısını sürdürdü. Sakarya Üniversitesi, sosyal medya devi Facebook sıralamasında ise 108 üniversite arasında 35inci sırada yer aldı.
Türkiyenin ilk ve en kapsamlı sosyal medya marka endeksi
Markaların sosyal medya performansını tamamen tarafsız ve objektif şekilde ölçümleyen bir puanlama platformu olarak kendisini niteleyen SocialBrands, BoomSocial verilerini ve BoomSonar teknolojilerini kullanarak markalar için en popüler sosyal medya platformları olan Facebook, Twitter ve Instagramda 100den fazla sektörü ve 30 binden fazla hesabı inceledi.
SocialBrands, tüm hesaplar ve sayfalar için hayran sayısı, hayran artışı, sayfa yapısı, sayfa bilgileri, ay boyunca paylaşılan tüm iletiler, ileti türleri, paylaşılan iletilere gelen beğeni, yorum, paylaşım ve retweetler, ileti başı etkileşim oranı, hashtag ve mention kullanımı, bulunulan sektördeki karşılaştırmalı durum gibi onlarca farklı herkese açık performans verilerini derleyerek sonuçlara ulaşıyor.

HABERE AİT RESİMLER


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

yukarı çık