Dahaoğlu: “Gastronomi Turisti Fazla Harcıyor”

Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV) ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) Başkan Yardımcısı Mehmet Dahaoğlu, “Gastronomi tatili yapan misafirler yerel lezzetlerin peşinde. Tatil yaptığı bölgede restoranları keşfe çıkar ve mutfak kültürünü deneyimlerken daha fazla harcama yaparlar” dedi.

Dahaoğlu: “Gastronomi Turisti Fazla Harcıyor”
  • 20 Eylül 2018, Perşembe 16:45
Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV) ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) Başkan Yardımcısı Mehmet Dahaoğlu, “Gastronomi tatili yapan misafirler yerel lezzetlerin peşinde. Tatil yaptığı bölgede restoranları keşfe çıkar ve mutfak kültürünü deneyimlerken daha fazla harcama yaparlar” dedi.
ALTAV Yönetim Kurulu haftalık toplantısı yapıldı. Toplantıda 7-9 Kasım tarihleri arasında Alanyada yapılacak olan Alanya Belediyesi ve Altın Kepçe Uluslararası Yemek Yarışması bilgilendirmesi yapıldı. Alanya Belediyesi Çevre Koruma Kontrol Müdürü Sevda Erdoğmuş ve Altın Kepçe Turizm ve Aşçılar Derneği Başkanı Fatih Saray, yarışma hakkında bilgilendirme yaptı. Alanya Belediyesi Kültür Merkezinde yapılması planlanan ve 7ncisi düzenlenecek olan yarışmanın Türkiyenin en prestijli 2. gastronomi yarışması olduğunu söyleyen Erdoğmuş, “Yarışmaya yurt içi ve dışından yüzlerce elit aşçı katılacak. TV yemek programı yapımcıları, bloggerlar ve basın mensuplarını Alanyada 3 gün boyunca ağırlayacağız. Alanya yemekleri yanında ağırlıklı olarak avokadomuzun tanıtımına odaklanıyoruz. Yerli ve yabancı aşçılar hazırlayacakları yemeklerde avokadoyu kullanarak farkındalık oluşturacaklar. Alanyanın sadece deniz, kum ve güneşten ibaret olmadığını, tatil için bölgemize gelen yerli ve yabancı misafirlerimizin çeşitlemesi bol olan Alanya yöresel yemekleriyle de buluştuğunu vurgulayacağız” dedi.

“Restoranları keşfe çıkıyorlar”
ALTAV ve ALTİD Başkan Yardımcısı Mehmet Dahaoğlu ise alternatif turizm tanıtımlarını vakıf olarak son yıllarda çeşitlendirdiklerini söyleyerek, “ALTAV olarak her yıl 30dan fazla ülkede festival ve fuarlarda Alanya markasıyla yer alıyor ve şehrimizin farklılıklarını tanıtıyoruz. Yöresel yemeklerimiz de bu farklılıklarımızdan biri. Gastronomi turistleri yeme-içme amacıyla çıktıkları tatillerinde diğer misafirlerimize göre daha fazla harcıyor. Otele kendini kapatmayan bu misafir profili hem herşey dahil sistemdeki otel işletmecisine hem de esnafa daha fazla katkı sağlıyor.” Dahaoğlu, gastronomi tatili yapanların yerel lezzetlerin peşinde olduğunu, tatil yaptığı bölgede restoranları keşfe çıktığını ve mutfak kültürünü ve zenginliğini deneyimlerken daha fazla harcama yaptığını vurguladı.

HABERE AİT RESİMLER


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

yukarı çık