Buskide Personel Eğitimi

Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, vatandaşa daha iyi hizmet sunabilmek için çalışanlarına eğitim verdi.

Buskide Personel Eğitimi
  • 13 Ağustos 2018, Pazartesi 13:29
Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, vatandaşa daha iyi hizmet sunabilmek için çalışanlarına eğitim verdi.
Eğitim Marmara Belediyeler Birliği (MBB) Yerel Yönetim Akademisi Yönetim Danışmanı Cemal Bozkurt tarafından verildi. BUSKİ Konferans Salonunda verilen eğitime daha çok vatandaşlarla birebir iletişim halinde olan Alo 185 Çağrı Merkezi, Endeks Okuma ve güvenlik personelleri katıldı. Eğitimde katılımcılara; ‘Vatandaş beklentileri ve şikayetleri nasıl karşılanır, Vatandaş memnuniyeti nasıl sağlanır, Empati nasıl kurulur, Sonuç odaklı iletişim nasıl olmadır ve Etkin dinleme nasıl yapılır? gibi konularda bilgiler aktarıldı.
İnsan hayatında ‘sosyal ve özel hayatın yanı sıra iş hayatının da büyük yer kapladığına vurguda bulunan MBB Yönetim Danışmanı Cemal Bozkurt, Sağlıklı bir iş hayatı için sağlıklı iletişim kurmalıyız. Bunun birinci adımı, dinlemekten ve empati kurmaktan geçmektedir. Vatandaş ile irtibat halinde olduğumuz durumlarda iyi dinleyici olmak, meselenin ne olduğunu anlayıp doğru davranış kalıpları geliştirmek ve doğru geri bildirim yapmak izleyeceğimiz yöntemler olmalıdır dedi.
Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığınca organize edilen eğitimin verimli ve interaktif geçtiğini belirten Bozkurt, personele teşekkür etti.

HABERE AİT RESİMLER


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

yukarı çık