Ziyaretçi Akını, Markalara İkinci Mağazalarını Açmaya Zorladı

Türkiyenin en büyük alışveriş merkezlerinden Viaport Asia Outlet Shoppingte 15 marka ikinci mağazasını açarken ünlü bir simit markası üçüncü restoranını geçen aylarda hizmete soktuğunu açıkladı.

Ziyaretçi Akını, Markalara İkinci Mağazalarını Açmaya Zorladı
  • 07 Ağustos 2018, Salı 9:35
Türkiyenin en büyük alışveriş merkezlerinden Viaport Asia Outlet Shoppingte 15 marka ikinci mağazasını açarken ünlü bir simit markası üçüncü restoranını geçen aylarda hizmete soktuğunu açıkladı.

TÜİKin açıkladığı verilere göre; Mayıs 2018de perakende satış hacmi bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 4.6 arttı. Perakende sektöründe ciro verileri ise bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 19,5 arttı. Satış ve cirosundan memnun olan markalar alışveriş merkezlerinde ikinci hatta üçüncü mağazalarını açmaya başladı. Öyle ki Türkiyenin en büyük alışveriş merkezlerinden Viaport Asia Outlet Shoppingte 15 marka ikinci mağazasını açarken ünlü bir simit markası üçüncü restoranını geçtiğimiz aylarda hizmete soktuğunu açıkladı.

Marka çeşitliliği ve outlet fırsatı ziyaretçiyi cezbediyor
Via DMC Genel Müdürü Ogün Turanlı, konu ile ilgilil değerlendirmesinde, markalar için tüm AVMlerde olmak değil, doğru lokasyonda ve doğru yapılandırılmış AVMlerde olmak uzun vadeli yatırımlar için önemli bir fırsat olduğunu kaydederek, Doğru yapılanma gayretinde olan markalar da bu fırsatları kullanarak, bizim AVMmizde olduğu gibi ikinci hatta üçüncü mağazalarını açıyorlar dedi.
Perakende sektörünün 2018 yılında ciro artışını sürdürmesini beklediklerini belirten Turanlı, İndirim ve kampanyalarının sürekliliği, fiyatların ve marka çeşitliliğinin alım gücüne göre düzenlenmesi gibi etkilerin perakendedeki satış başarısını direkt etkiliyor. Outlet hizmet sunan AVMlerin bu yıl ve bundan sonraki yıllarda rakiplerinden daha kolaylıkla sıyrılacağını öngörüyoruz ifadelerini kullandı.

Sadece alışveriş merkezi değil, yaşam merkezleri yapıyoruz
Viaportun marka karmasıyla herkese hitap edebilen bir alışveriş merkezi olduğunu belirten Turanlı; Biz herkese ve her keseye hitap eden bir alışveriş merkeziyiz bu kadar çok ziyaretçi ağırlamamızın en önemli nedenlerinden birinin marka çeşitliliği olduğunu düşünüyorum şeklinde konuştu.
Aynı zamanda standart AVM mimarisinden uzakta çarşılar oluşturduklarını da kaydeden Turanlı, Ziyaretçiler artık klasik alışveriş merkezlerinin dışında, açıkhava yaşam merkezlerine yöneliyorlar. Sosyal yaşamın bir parçası olarak alışveriş ihtiyaçlarını karşılıyorlar. Bu sebeple Viaport Asia, eğlence ve sosyal yaşam üniteleri ile birlikte konaklama imkanı da sunan bir yaşam merkezi olarak rakiplerinden ayrışıyor diye konuştu.

HABERE AİT RESİMLER


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

yukarı çık