Vestel Servis Akademiden Uluslararası Standartlarda Eğitim

Vestel Müşteri Hizmetleri, Servis Akademisi ile yetkili servis ve saha çalışanlarının eğitimlerinin uluslararası standartlardaki kalitesini ‘ISO 29990 Belgesi ile kanıtladığını duyurdu. Türkiyede bu belgeyi alan ilk kuruluş olduğu kaydedilen Vestel Servis Akademi, satış sonrası hizmetlerde müşteri deneyiminde fark oluşturma, çalışanlarının mesleki gelişimleri ile Türkiyenin kalkınmasına katkıda bulunma ve yetkin iş gücünün sürekliliğini sağlamayı amaçlıyor.

Vestel Servis Akademiden Uluslararası Standartlarda Eğitim
  • 23 Ekim 2018, Salı 10:47
Vestel Müşteri Hizmetleri, Servis Akademisi ile yetkili servis ve saha çalışanlarının eğitimlerinin uluslararası standartlardaki kalitesini ‘ISO 29990 Belgesi ile kanıtladığını duyurdu. Türkiyede bu belgeyi alan ilk kuruluş olduğu kaydedilen Vestel Servis Akademi, satış sonrası hizmetlerde müşteri deneyiminde fark oluşturma, çalışanlarının mesleki gelişimleri ile Türkiyenin kalkınmasına katkıda bulunma ve yetkin iş gücünün sürekliliğini sağlamayı amaçlıyor.

Vestel Müşteri Hizmetleri bünyesinde hizmet veren Vestel Servis Akademi, yurt genelinde Vestel müşterilerine hizmet veren 5 bine yakın teknisyen ve müşteri temsilcisinin iş yetkinliklerini artırma amacıyla kuruldu. Manisa Vestel City içinde, bir eğitim kurumu standartlarında derslikler ve tam donanımlı atölyelerden oluşan Vestel Servis Akademinin, her biri kendi alanında uzman eğitimci kadrosu bulunuyor. Bugüne kadar ulusal ve uluslararası pek çok platformda ödül almış olan Vestel Servis Akademi, Türkiyede bir ilki gerçekleştirerek ISO 29990 belgesini aldığını açıkladı.

Ödül töreni, 2 Ekimde Manisa Müşteri Hizmetlerinde gerçekleştirildi. Törene Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan, Genel Müdür Yardımcısı Yıldıray Başkurt, İş Mükemmelliği ve Eğitim Müdürü Esra Akgün, TSE Belgelendirme Merkezi Başkanı İlhami Aktürk, TSE İzmir Belgelendirme Müdürü Ahmet Namlı, TSE Ege Bölge Koordinatörü Kürşat Yılmaz ve TSE Manisa İl Temsilcisi Muhittin Aydın katıldı.

Yapılan açıklamada; sektöründe lider bir akademi olmak vizyonuyla yola çıkan Vestel Servis Akademi, verdiği eğitimlerle, satış sonrası hizmetlerde müşteri deneyiminde fark oluşturma, çalışanlarının mesleki gelişimleri ile yetkin iş gücünün sürekliliğini sağlamayı amaçlıyor. ISO 29990 Eğitim ve Öğretim Hizmetleri Yönetim Sistemi Belgesi kapsamında, Türkiye genelinde Vestel müşterine hizmet üreten çalışanlara verilen mesleki eğitimler ile birlikte iletişim ve davranış eğitimleri, üniversite ile yürütülen projeler, uzaktan eğitimler dahil tüm programlar yer alıyor.

HABERE AİT RESİMLER


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

yukarı çık