Türkiyenin İnovasyona Duyduğu İlgi Küresel Markaların Radarına Girdi

Türkiyede e-ticaret hacminin büyümesi ve teknolojiye meraklı tüketicilerin artması üzerine dünyanın önemli aksesuar üreticilerinden Anker, Türkiye ofisini açtı.

Türkiyenin İnovasyona Duyduğu İlgi Küresel Markaların Radarına Girdi
  • 23 Ekim 2018, Salı 9:36
Türkiyede e-ticaret hacminin büyümesi ve teknolojiye meraklı tüketicilerin artması üzerine dünyanın önemli aksesuar üreticilerinden Anker, Türkiye ofisini açtı.

Türkiyede e-ticaret pazarının TÜBİSAD verilerine göre geçtiğimiz yıl yüzde 37 oranında büyümesi, Amazon gibi küresel e-ticaret devlerinin yanı sıra bu kanallar yoluyla tüketiciye ulaşmak isteyen güçlü markaların da ilgisini çekiyor. Bulunduğu konum itibarıyla Orta Doğu pazarına açılan kapı görevi üstlenen Türkiyede tüketicinin teknolojiye ve yenilikçi ürünlere olan merakı da tüketici elektroniğinde lider firmalar için önemli bir potansiyel oluşturuyor.

Tüketici elektroniğinde dünyanın önemli markalarından Anker de gelişmekte olan pazarlar arasında inovasyona ve dijital teknolojilere duyduğu ilgiyle öne çıkan Türkiye pazarına doğrudan erişim amacıyla Türkiye ofisini açan küresel markalar arasına katıldı. Anker, Türkiyede distribütör olarak aksesuar tedarikçilerinden Sanal İletişim ile çalışacağını duyurdu. Yapılan açıklamada; Anker Innovations çatısı altında yoğun Ar-Ge çalışmalarıyla tasarlanan Anker şarj cihazları, soundcore kulaklıklar, eufy akıllı ev aygıtları, nebula eğlence sistemleri ve roav araç içi görüntüleme ürünleri bulunuyor.

Ürünlerde inovasyon ve çeşitlilik kadar, müşteri memnuniyetine de odaklandıklarına dikkat çeken Anker Türkiye ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Bodur, Ankerin en önemli değerlerinin başında Müşterinin Sesi geliyor. Tüketicinin ihtiyaçlarına yanıt verecek, daha iyi bir deneyim sunacak ürünleri 500 kişilik bir Ar-Ge ekibiyle geliştiriyoruz. Sahip olduğumuz 297 ayrı patent, inovasyona olan bağlılığımızın önemli bir göstergesidir. Türkiye pazarı teknolojiye olan ilgisi ve coğrafi açıdan merkez niteliği taşımasıyla şirketimiz için kritik öneme sahip. Burada dağıtım süreçlerinde Sanal İletişim ile çalışarak, tüketicinin yenilikçi ürün arayışına çevrim içi ve perakende mağazalarla yanıt vermeyi hedefliyoruz diye konuştu.

HABERE AİT RESİMLER


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

yukarı çık