İnoksan Çağrı Merkezi Üçüncü Yılını Kutluyor

Endüstriyel mutfak sektörünün öncü firmalarından İnoksan, hayata geçirdiği profesyonel çağrı merkezi projesiyle müşteri memnuniyetini üst seviyede tutuyor.

İnoksan Çağrı Merkezi Üçüncü Yılını Kutluyor
  • 05 Temmuz 2018, Perşembe 10:18
Endüstriyel mutfak sektörünün öncü firmalarından İnoksan, hayata geçirdiği profesyonel çağrı merkezi projesiyle müşteri memnuniyetini üst seviyede tutuyor.
Endüstriyel mutfak sektöründe yeniliklerin öncüsü İnoksanın üçüncü yaşına giren Çağrı Merkezinde ayda ortalama 4 bin çağrı yanıtlanıyor. Ağustos 2015de kurulan profesyonel çağrı merkezi sayesinde İnoksan, müşterileriyle arasındaki iletişimi, tek bir merkezden, düzenli ve sürekli bir şekilde yürütüyor.
Kurulduğu günden bu yana 64 bin 345 çağrı yanıtlayan İnoksan Çağrı Merkezi, satış, satış sonrası servis desteği, ürün bilgisi, lojistik ve ilgili tüm konularda destek veriyor.

2018de 37 bin çağrı hedefleniyor
En yoğun çağrı alınan saatlerin 10.00-12.00 ve 14.00-15.00 olarak belirtildiği İnoksanın profesyonel çağrı merkezi ekibi 2018 yılında toplam 37 bin çağrı cevaplamayı hedefliyor. Yurt dışından erişimin de açık olduğu İnoksan Çağrı Merkezine yurt içi ve yurt dışından haftanın 7 günü boyunca 08.00-20.00 saatleri arasında ulaşılabiliyor.

HABERE AİT RESİMLER


SEN DE DÜŞÜNCELERİNİ PAYLAŞ!

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor

BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

yukarı çık